دیروز که گزارش سال 97 رو مینوشتم یادم بود تا تمرینی رو که امسال سومین سالش میشه رو اینجا هم بذارم تا اگر دوست داشتید انجام بدید.

منظور از تمرین بیشتر مرور سالی هست که گذشته. توش چند تا سوال داره که میخونید و جواب میدید. جواب دادن به بعضی سوالاش سخته و بعضی های دیگه آسون.

این تمرین هم توسط آقای شعبانعلی نوشته شده و یک فایل پی دی اف هست. امروز برگشتم به اون طومارهایی که دو سال قبل پر کردم و خوندم تا ببینم قبلا به چی فکر میکردم و حالا به چی. خیلی واضح بود که بعضی موضوعات اون زمان چقدر پر رنگ بوده که حالا نیست و بعضی های دیگه کماکان هستن. وقتی یه چیزی دو یا سه ساله هنوز دغدغه فکریمه این موارد نیاز داره تا بهش توجه بشه و برطرف بشه. وگر نه تا سالهای سال ادامه خواهد داشت!!

امسال رو برای خودم سال «خودم بودن» انتخاب کردم. این سنتی بود که از همین تمرین یاد گرفتم و وقتی خوندید متوجه میشید منظور چیه. سال قبل برای من سال نظم بود. و سال قبلش سال پیدا کردن مسیر شغلی.

امسال سعی میکنم جوری که میخوام باشم و خودم باشم. حداقل چشم اندازم همینه.

به آدرس زیر برید و فایل رو در انتهای مطلب دریافت کنید.

سالی که گذشت