ما این رو میدونیم که برای بهتر شدن چیزی باید اول اون رو اندازه بگیریم. و با اندازه گیری این توانایی رو پیدا کنیم تا رشد و پیشرفت و یا شاید هم میزان عقبگردمون رو بررسی کنیم.
قبلا هم در گزارشی (گزارشی از پیاده روی یک ماه من) نرم افزاری رو معرفی کردم که با کمک اون می‌تونستیم مقدار مسافتی که در طول روز طی می‌کنیم و همین طور تعداد قدمهامون رو ثبت کنیم. و امکانات خیلی خوب اون نرم افزار رو هم معرفی کردم. در همون پست از نرمافزار Quality Time گفتم و قرار گذاشتم تا روزی این نرم افزار رو هم معرفی کنم. و حالا همون روزه.
این نرم افزار رو آقای دکتر محمد فاضلی در کانال تلگرامشون معرفی کرده بودند.
نرم افزار Quality Time تمامی استفاده ما از گوشی رو به صورت یک تایم لاین ذخیره می‌کنه. در این نوار به خوبی به ما نشون میده که در چه ساعت چه نرم افزار و برای چه مدتی استفاده کردیم. در گزارش های کلی تر اطلاعاتی ازتعداد ورود به برنامه، مدت زمانی که ما از اون اپلیکیشن استفاده کردیم و تعداد روشن و خاموش شدن صفحه رو به ما نشون می‌ده. در تصویر پایین میتونید تعدادی از گزارش های این نرم افزار رو ببینید.
Quality Time
یکی از قابلیت های خوب دیگه این نرم افزار اینه که میتونیم تنظیم کنیم که اگر میزان استفاده مون از یک نرم افزار به مقدار مشخصی رسید به ما اطلاع بده. همینطور میتونیم خروجی های متفاوتی از نرم افزار بگیریم و اگر خواستیم برای کسی ارسال کنیم.
شاید اگر در استفاده از گوشی هیچ آماری ندارید و بنظرتون گاهی خیلی غرق گوشی می‌شید بهتره برای مدتی این نرم افزار رو امتحان کنید. دست کم به ما این آگاهی رو میده که در روزچقدر و چطور داریم از گوشی استفاده می‌کنیم.